December 30, 2013

bye bye 2013

                                                      


assalam..

rindu giler weih nak blogging.. kdg2 ada bende kelakar jadik aku ckp tulih lam blog bagus jugak.. tp tulah aku xde masa..

cuti sekolah ni gigih mengemas brg partykru dlm rumah.. berniaga dr rumah (xde opis) ni bukan kecik anak punye kerja weih. brg2 berniaga bercampur ngan brg kehidupan kau sekali. jadi motip cuti sekolah ni utk ada mini home office tercapai termasuk mengemas segala tok nenek brg meniaga kat stor.. aku rasa brg meniaga aku jer penuh 2 unit rak 3 tingkat kat stor tu aje. brg adalah disusun menurut pensijilan 5S okeh.. takder label tp susun dlm container jernih mengikut kaler.. itu tak tahulah sampai bile nak bertahan. tiba angin pemalas aku dah pastilah aku perokkan brg kat situ pas tu cepat2 tutup pintu stor sambil ckp "ok dah kemas dah!!" utk menyedapkan ati haha..

ok taun baru ni ada byk agenda baru.. 

aku jugak akan sambung belajar hihi.. gelihati pi amik pic passport utk isi form cina tu tanya "ambil gambar ni ini utk apa?" aku cam tegezut dia tanya sbb waddehal lak nak tanya2 khen tp tetap jawab "utk universiti!!". rasa cam x caya pulak aku yg pemalas ni nak sambung belajar.. lepas tu sambung dlm bidang yg mmg exactly a big no-no bagi aku 15 years back pulak tu.. dlm kete aku gelak ngan papa lepas amik pic, budak nak masuk tadika heboh amik pic kat kedai, ko pun seheboh-heboh nak amik passport pic hahaha.. nasib cina tu tak ckp, "i rasa u bukan baru masuk u, kan??". lau tak sentap mak okehh.. tp cina tu supportive nampaknye, diam aje, gambar pun ok edit2 sket kot ok sket la matriks kad aku kali ni dr zaman kat ukm dulu..

oklah akan sambung lg lenkali..

rindu blogging..

selamat semuanya..

maaf kalau ada salah dan silap..

see ya..



No comments:

Post a Comment

masa untuk bersuka-ria..