July 31, 2012

choc chips cookies

(coklat penyek sebab dah penat aku padatkan aje dlm bekas tu tutup terus. tak kosser mak nak amik bekas lain bila x muat)

salam.

hai takde masa lagi..

jap gi nak pegi jasin, amik anak bla.. bla.. bla..

ini gambo cookies ala2 saya tu..

rupanya takdelah manis sgt, itu ari aku penat sgt agaknya. biasalah kau masak semua kau rasa ada x kena kan.. org lain makan rasa ok je..

oklah tu. takde masa amik gambo cantik2.. ha ambik aje dlm bekas tupperware. lepas tu lorat kalau kuih raya buat sendiri nak simpan dalam bekas tupperware betul supaya tak masuk angin hihi.


biasa-biasa aje lah, jgn kutuk okeh..

kbai korang..

2 comments:

  1. Morning Dali cayang

    wah cookies raya dh keluar erk...buat kak Nur takut aja...sebab akak belum siap apa2 pun..hahah...nk suruh Dali hantor sebalang boleh??

    ReplyDelete
  2. resipi share arr (hakhak buat tatau biler oven sudaa rosakk)

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..