May 16, 2012

hari guru oleh si ibu

salam hai..

happy teacher s day utk semua guru..

aku xde idea sebab aku penat.. hari2 pun penat haha..

hari guru dah tau dah mesti kena bagi hadiah dekat cikgu along. dia memang takkan mintak tapi aku memang takkan beli kalau mintak last minit. so aku beli siap2 dengan babysitter adik punye adiah mother s day dan hadiah cikgu2 sekali. bila ditanya cikgu kegemaran hanya dua org yakni BM dan english maka bagusss selamat duit aku hahaha..

abih nak pegi beli tu pulak bila kala aku xde masa. kalau boleh beli online dah lama aku order.. abih belilah frame ni awal2 sebenarnya aku yg suka nak letak kat rumah tp demi cikgu aku berkorban.. konon.. sambil lap air mata..


(ini untuk ibu penjaga. aku bersukurr dpt ibu penjaga bayi tua tu yg penyayang yg syg bayi tua seperti anak sendiri)



(ini untuk cikgu2. kecik sikit)

abih nama aje penjual goody bag konon tapi beg saiz frame takde. jadi melilau2 tadi takde parking pulak. ooh hari guru sekolah along besok itu yg aku terkiyal-kiyal lagi nak carik beg lagilah apa..

abih bilo nak pegi beli ni wei.. ahh senang nanti aku balut aje pakai kertas kartun kakaka..

aku sekarang mode pemalas sgt lepas anak abis peksa. tak tensi sgt last week sebab dah byk kali ujian dah. tp malam sibuk nak tgk tv sekarang 3 janjilah apelah. anak pulak semangat buat latihan ha buat depan tv hihihi..

oklah dah penat bye u ols..

No comments:

Post a Comment

masa untuk bersuka-ria..