May 29, 2012

the camera phobia

assalamualaikum,

hai... bosan..

dah 2 hari aku menunggu gambar dr kamera dslr nih.. tak dapat2..

oh sekarang ada minat baru ambik gambar. minat saje ye maknanya tak reti. sebab dorg (papa + in laws) beli camera konon utk site visit tp x pakai sebab besarlah, susahlah. jadi aku yg pakai. bagus..

tp tertekan sebab x boleh direct upload to pc, kena download or kena ada card reader. semalam tggu papa masuk dlm pendrive..

hari ni elok aje letak pendrive kat kunci kereta, aku ingat dah sangkut sekali, rupanya dak papa pi letakkkk aje..

pitam. aku boring or tak leh menunggu berhari2 gini..

iyelah gambar bukanlah pergi amsterdam ke tetapi ke i-city @ iceberg saje. org dah lama pergi kau baru nak pergi wakakaka.. lepas tu ada gambar majlis akikah n bday party. pastu ada beli cakestand comels x sabo nak upload kat ohsosweet. motip, saje je buat koleksi. tlg jgn dengkiiii ok... hehe takdelah ohsosweet tu adalah blog kecintaan kan, my passion for party planning kan. saya i share my ideas n goodies there..

ooh dslr pitam ahkak yg gadjet illiterate nih nak berurusan ngan u tauuu..

oh camera lama dah hilang. no.. no pliz don t ask cemana hilang. tutup mulut sekarang.. tiba-tiba..

pitammm tak leh membebel kat blog tauuuuuuuuu..

oh cuti sekolah happy tau byk masa free. babaiii

No comments:

Post a Comment

masa untuk bersuka-ria..