February 8, 2012

sudah-sudahlah

assalamualaikum...

hihi.. sejak akhir2 ni asik pot pet pasal bende yg sama kan..

aku rasa bile anak aku dah sekolah sebulan lebih baru aku dapat menyesuaikan diri..

wah.. mcm budak darjah 1 pulak aku nak sesuaikan diri..

tengok, kita yg kertu ni pun nak sesuaikan diri, apetah lagi budak kecik eh..

ye aku dah TERIMA hakikat anak aku dah mula sekolah..

TERIMA dan PAKSA DIRI berbeza ok..

terima = redho, paksa diri = pasrah..

tetiba nak buat falsampah ala2 ombak rindu..

rumah pun dah 95% siap, so rumah kembali normal..

rumah normah = aku normal..

alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

masa untuk bersuka-ria..