December 12, 2011

the weekend

assalamulaikum..

ari ni x byk kerja sbb my acc cuti. bila acc cuti semua surat cek x boleh keluar, so kurglah kerjanya yahooo...

ok last wikend saya pegi jumpa mongun my friend di amanputra, puchong, adik dia kawen.

mongun saya kenal dia dari form 2 secara rapat sebab 1 kelas, dan ukhuwah itu berterusan sampai ke hari ni..

(*abaikan tumbesaran wajah bak pinggan corelle..tiru ayat MK hihi*)

last year jumpa dia 10.10.10. so taun ni ada rezki jumpa pada 10.11.11.

sgt happy jumpa dia walaupun kejap sebab tau dia sihat dan gembira..

pegi wedding tu sgt meriah buat di padang, kat tepi pulak ada taman permainan adussss.. semua kanak2 riang ria main kat park walopun panas yang terik.

(* tak tau knp buat tgn gitu*)
(*jika tidak memanjat dgn gigih bukanlah along namanya*)
(*khemah dr taman permainan*)
(*adik bersama permainan kegemaran buaian*)
(*nasik tidak berlauk sbb pedas*)
(*tetiba bertindak annoying suruh papa amik gambar tgh panas terik sambil sorok perut hahaha*)

lepas tu kami berangkut ke dengkil rumah kakak aku port biasa utk melepak. dan juga melayan anak2 yg x pernah wujud erti letih dalam kamus hidup mereka. gigih bermain sampai petang. aku rasa mata dah nak tersembul sampai ptg, takkkkk jugak tido2.

lepas maghrib keluar x tau nak pi mana. papa kata pi sunway pyramid nak tak????


cantik pulak depa decorate utk christmas ni. lama aku x pergi sunway nih. last 4 years agaknya hihi. syok jugak pi makan, jalan2. nnti next time pergi lagilah x puas jalan..

lepas tu kitorg pi serdang apartment adik ipar aku yg takde sape tggal situ. tido sana sebab anak aku nak mandi swimmig pool besoknya. dari pukul 7 lagi dah bersiap nak mandi. bila aku kata sejuk x percaya. lepas tu masuk pool 10 minute semua dah surrender.

lepas tu pegi the mines pulak. aku mmg suka pergi mines ni sebab brg2 dia mcm sesuai dgn aku. kalau kat melaka carik brg madang x sesuai, x suka. maybe sebab dah bosan agaknya selalu sgt pegi. so di mines soping sket2 dan ada pertunjukan luncur ais. last time ada jugak survey langsir rumah di tewah textile kat situ, mak mentua aku kata murah dan cantik 2. ok jugak pilihannya tu, so kenalah menabung dr sekarang demi langsir angananku..


lepas tu, dak papa juga mengunjurkan untuk menonton wayang. ingat nak tgk ombak rindu tp lama sgt. so tgk the muppets best jugak mcm musical sket. sape ada anak2 sesuai lah. dak adik kali pertama masuk panggung adalah ketakutan kata ada hantu sebab gelap. lepas tu dia tido sejam, selamat.. tp lepas tu part mcm karektor kartun2 keluar dia pun excited tgk sampai habis..

selesai menghabiskan duit di the mines kami pun kembali ke pangkal jalan.. hihi..

ok bye

4 comments:

  1. ganes tu handbag coach lagi...geng normah ni..aku gak pakei handbag cap ayam..kakakakkaka

    ReplyDelete
  2. banyakkkk ko punye coach.itu bukan coach weiiii

    ReplyDelete
  3. dekat sgt dgn umah aku la Ana, pyramid & mines ittewww...nyampah tau tak impom!! kalau tak boleh aku selit2 shopping sambil suruh dak papa byr..hehehe

    ~mk~

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..