October 20, 2011

F.I.N.A.L.L.Y

assalamualaikum w.b.h

wah gaya tajuk ngalahkan filem blockbuster romantik. aku mmg suke bg tajuk ala2 drama macam kalau boleh 'suria di cordoba' ke, 'surat cinta dari mogadishu' ke, bajet artistik sgt padehal akibat gemar menonton winter sonata dulu so bagi tajuk kengkonon artistik. lagi teruk tajuk english, isi melayu rojak, hina betul krg salah tulis kakak aku marah woi sebab dia cikgu b.i ok.. yelah.. yelah ketua panitia bahasa inggeris spm krg siappppp nak komen kenapa kau tulis dalam blog aku teacher aje mana nak glamer. amboiiii, ngalahkan blog aku ni anak murid kau baca. nak glamer tu tak tahan makkk tau..

ok ko kalau nak merapu bagikan ke aku..

sebenarnya aku ada satu projek yg akan dibuat dlm bbrape bulan ni. dah lama simpan hasrat ni tau. maybe bagi org lain kecik saje tp bagi mak si golongan marhein (i heart u MK atas pemilihan pktn marhein yang sgt pensyarah BM) mak hepi tau bile angan2 mak insya allah akan jadi kenyataan.

tp aku selalu pikir, jgn kstau dulu krg tak jadi malu.. tehehe..

nantilah kawe citer later. doakanlah semoga semua akan menjadi kenyataan. insyaallah.

aku bersyukur atas semua rezki yang Allah berikan, kesenangan hati dan juga kesusahan hati..

nanti kalau projek ok mak update ye... malu pulak sebab takdelah vogue the vast sgt (mmg kakak aku mengucap dgn pemilihan bahasa akhir2 ni, hai kak wati)

(ada kau rasa nak lempang tak buat entri misteri penyangak gini??)

bende nye biasa je tp melibatkan benda yg paling saya suka di muka bumi ni..

semoga semua impian baik kita akan tercapai.. amin

(impian jahat seperti mohon si XO jatuh longkang harus diketepikan ye. dosa uolls. tetiba teringat dosa)

bye2..

2 comments:

  1. all the best ana di atas project yg digembar-gemburkan. aku juer tumpang sexcited even tho tak tau apa projecynye. semoga berjaya!!!

    mk

    ReplyDelete
  2. tq MK. i can feel ur sincerity.. i luv u tetiba

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..