August 23, 2011

selamat hari raya

salam hai..

rasanya umur yg meningkat akan mengambil sedikit2 bende yg dipinjamkan kpd kita..

macam aku, adakalanya aku hilang all that sense of humour, macam skarang ni..

ia macam satu keadaan yang vakum, gaya menggunakan perkataan sains tak menahan betul, bilemana ko mmg tak dok apa2 feeling pun..

dr minggu lepas ada macam2 bende yang jadik, yg byk menuntut masa dan tenaga dan fikiran.

apapun semalam dan hari ni dapat kad raya. satu dr my fren in klang. lagi satu siap hantar pakai kurier, bila staf hantar barang aku siap cakap, "eh apa bende lagi i order ni". yelah tudung ari tu beli online dah dpt isnin hari tu hihi. ia adalah dr kak su. handmade raya card okeh. tampal button2 comel. ada riben. k su tulis cantik bulat2 jer tak mcm aku mcm doktor pakar bedah. this fren, never failed to send me a handmade raya/birthday card every year.. pastu siap ada hadiah cloth tissue cover yg letak pocket tissue. peh tu ada box ada 2 ribbon kain yg comel. mula2 fikir adakah k su nak aku sepit di tudung spt remaja comel? ooh tidak, baru sedari itu adalah hadiah utk dak ica. gile tak sedar diri raya ni ada hati nak pakai riben polkadot di tudung..

camera tak bwk kalu tak buleh eksen dpt hadiah hihi..

rasa cam terubat pulak kelesuan hati bile dpt card gini..

in fact rasa sebak..

k su, kesian k su saya tak pernah balas kad kak su. sebab saya ni mmg pemalas sket. asik nak sms ajer..

so korang, MK, farra, denny, abun, laila, zila, zaira, kak suria dan semua yg membaca post ini..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..

MAAF ZAHIR BATIN.. kalau ada silap dan salah ye..

jumpa lagi..

wa last keje ari khamis hihiiiii..

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya Ana ku bucuk bacin. Mintak maaf banyak-banyak kalau ada dose tersurat & tersirat selama kita berkawan.

    Kalau tersesat ke KL jemputlah dtg ke rumah aku. aku hanya jemput org2 yg disayangi je ok. sbb umah aku tak lawaaaa va va voom..aku reti masak tp tak reti decorate mcm ko..wuuwuuu..

    ~MK~

    ReplyDelete
  2. ana......
    selamat hari rya gak... tanjat boboi tau bc entri ni tetibe ada trsentil nama aku... hikhik.... i lebiu...

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..