July 7, 2011

party blues

salam hai..

tak sihat dari last week. demam dan lomah badan saje..

sibuk pun iye.. pening.. bile bulan 7 pening nak plan birthday along. aku kan suke parti2 nih. birthday dia pulak time puasa justeru kena buat awalkah?

aku ingat nak masak nanti tapi papa memohon agar jangan sebab dia yg akan kena tlg kemas, cuci pinggan, periuk, etc dan mendengar rungutan di hujung hari seperti "tolong, tolong keluarkan mama dari dapur ni" dan "adoi, lain kali tak larat nak masak2 gini" dan "sumpah seminggu tak nak masuk dapur lepas ni"

itule digelar 'antics' (feel) ye puan2. konon serik tapi mengulangi kembali menyebokkan diri hari2 berikutnya keh3x..

akan prepare a pre ramadhan family gathering cum birthday party for along. being a kepoh makcik and mak ngah, aku memang suke sgt kalu anak2 buah ini beramei-ramei meriuhkan rumah. hajat nak jemput ramai2 lagi insyaallah. takut masa tu ramai org buat kenduri awal ramadhan lah..

this may be a simple party tapi semoga memorable utk along.. my darling superhero..

ok pemilihan tema juga agak payah ye, kejap nak ben 10, kejap nak transformers.. maka mama akan guna kuasa veto hehe.. as long as nor parti princess for along oklah tu..

ok wish me luck..

i just love party very much.. hari2 tgk karaspartyideas dengan air mata berjujuran sebab comel sangat..

(*pic from karasparty ideas*)

comel kan..

tata

P/s: kak wati kan aku dah update entri baru ni keh3x. sile balik utk birthday along.. (--->>mcm org takde kemudahan handphone siap nak update kat blog. takde aku ni pelupe sket)

No comments:

Post a Comment

masa untuk bersuka-ria..