June 30, 2011

thoughtless thursday

salam hai..

sebenarnya aku mmg tak tau cemane nak aplikasikan demam 'wordless wednesday' lah.. cuma tgk byk blog sebut gitu..

aku pulak every day mmg takkan wordless.. mmg bercakap je kerjanya dr segi kerja dan urusan pengsurirumahtanggaan..

bangun pagi ada dekat 10x kot sebut "cepat man, cepat man, nanti lambat"

sampai selalu aku kabo kat papa mintak ditapekan suara aku utk diperdengarkan pada sesi kuliah pagi itu.

tapi x boleh kan.. sebab wordless itu memang bukan aku..

so minggu ni mmg takde apa nak cerita. nak ambik2 gambo pung malas. buat muffin takde masa nak amik gamba. rakyat jelata pulak tak makan muffin. along makan time panas saje sedangkan konsep fizik kan haba itu akan menghilang..

wah tetiba konsep fisik.. nama cikgu fizik pun dah lupe. nama cikgu kimia ingatlah iaitu cikgu johari sebab cikgu joe baik selalu kasi balik awal bila hari Dewan Selera masak nasik ayam.. heh duduk asrama, kalau dikeluarkan menu nasik batu bata pun pelajar berlari balik hehe.

so aku akan bercuti ni. sebab baby sitter adik emergency balik kuantan ada sedara nazak. dtg ofis half day pas tu balik. gilir-gilir dgn papa. tak tau sampai bile. aku redho sebab baby sitter adik jaga dia seperti anak sendiri sampai pi makassar ari tu adik rindu kat 'ibu ya' dia..

ok see ya.. kalau aku boring teman adik main beskal panas2 nnti aku kacau korg sms2 ye..

tata titi tutu..

2 comments:

  1. ah ek sapa nama cikgu fizik kita tu..liza mgkin ingt psl cikgu tu suka sakat dia..cikgu bio sayuwa..

    ReplyDelete
  2. zaira haha aku x tergamak nak tulis tadi. tak sangka kau pun ingat lagi kah3x.. ialah dia suke mengurat liza. cemana tu kalau cikgu mengurat anak murid bosan betul.. memori betullah-diana

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..