April 12, 2011

marketing.. or makanting

salam hai..

boring betul tulih tanpa hala tuju nih..

sekarang aku selalu tulih nnti tetiba dpt idea baru tulih tajuk wakaka..

eh kenapa pulak takde idea langsung nih..

ok. aku sekarang kena selalu buat bende yg paling aku tak suka di dunia iaitu:

MARKETING

boring hoih nak menjual diri kasik nampak hebat sket..

aku si minah simple je benciiii tau buat marketing nih..

sebab aku tak reti nak berpura-pura..

iyelah jadilah diri sendiri.. betul.. tak salah

masalahnya nak kena jadik proper2 tuh.. jadik baik2.. aku tidak, aku suke ketawa kuat2. buat lawak2 bodoh aku tu..

kenkdg org yang aku jumpa dah tua bangka..

yg menggeletis pun ada..

mmg lah takde sexual harassment ke hapa tapi ko rasa selesa ke jumpa org dekat sebaya bapak kau cakap gini:

(aku tgh jumpa dia)
(tetiba kawan dia masuk, aku kenal)
terus dia cakap:

"eh sahat, sorry ha, cik diana nih today aku punye"

(sambil gelak miang)

aku ni tak lawa pun, simple sgt. tapi rasa tak selesa lah kalau every conversation dgn org tu aku akan rasa tak selesa.

rasa nak memaki pun ada. tapi kena sengih buat tak tahu sebab nak kes. haram jadah betul..

tp tu sekor je si tua tak sedar diri.

yg lain ok. dapat yg sekepala mmg best walaupun lelaki.

biasanya aku selesa dgn org yg boleh bergurau.

tidak serius..

walaupun dalam isu yg serius..

tensi wei kerja 24 jam masam muka..

apa dia tak letih ke..

suke dgn org pangkat tinggi gaji besar tapi baik hati..

faham kerja2 org cam kitorg ni..

ada yg bongkak tu biasalah..

sabarkan je lah..

hai boring.. boring..

pegi makan lagi bagus..

bye

No comments:

Post a Comment

masa untuk bersuka-ria..