March 30, 2011

nangessss..

salam hai..

last few months, aku tau anak buah aku yg pertama ada blog haha..

kiranya dia cepat 18 tahun kemahiran tu dr aku yg mula blogging umor 30 haha..

today jumpe blog adik dia angah pulak hahaha..

mak aaaiii.. sungguh kecekapan anak2 sekarang ini ye..

betapa jauh aku ni ketinggalan.. zaman pun dah berubah..

aku bajet jgnlah nnti kalau my along dah beso masuk universiti insyaallah bile aku call dia, dia cakap:

"ma, kan along dah tinggal komen kat blog mama kata along cuti next week?"

nangessss..

along kena call jugak aku tak kira...

apa aku ni sewel ke ketinggalan zaman ke hape ni..

bye korang..

along n angah selamat vlogging yerrrrr

hati2 selalu

makcik luv u both..

1 comment:

  1. hak hak.. kelakau entry makcik ni.. huhuhu~ =)

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..