March 8, 2011

if u r a mummy, read this!!

salam hai,

aku mmg dah lama jumpa blog ibu ferris ni, yang mana ferris ni dilarikan oleh bapa dia, dari ibu dia sendiri..

tp sbg seorang ibu, aku mmg tak sggup nak baca bile tgk mak dia upload new post hampir setiap hari, dgn gambar2 ferris masa membesar..

mak dia siap tulis novel utk kutip dana bagi lantik peguam kat oversea utk dapatkan anak dia semula

sebab mak dia cakap, kalau pun dia tak dapat jumpa ferris lagi, dia ada bukti bahawa dia dah usaha sedaya upaya utk carik anak dia dan supaya ferris tak marah pada dia nanti dan membenci dia sebab tak carik ferris..

dia dah tak jumpa anak dia 24 bulan, bayangkan, kita tak jumpa anak dekat beberapa jam jer hidup macam tak lengkap dah..

mana yg takde anak pun cuba bygkan kalau tak jumpa anak buah ke or mana2 kanak2 yg rapat dgn kita ke..

so marilah kita support dia, beli novel dia..

so kepada semua mereka yang menyayangi kanak2,

baca blog ferriswithlove ini, and get ready to cry..

semoga ferris kekal islamnya, dan kekal kasihnya pada ibu dia..

tak perlu menjadi ibu pun untuk memahami derita org lain..

3 comments:

  1. Ana...tp saya tak suka baca cerita sedih tgk cerita sedih pun saya tak suka. Hmmmm

    ReplyDelete
  2. adeh..aku kena taip lagi..bila nak komen jer misti something wrong..

    aku penah baca kisah wanita ni dekat majalah kut..sedih..kalau aku mungkin tak sekuat dia..

    ReplyDelete
  3. atan:aku pun tak sanggup baca tp recently tgk tajuk dia mmg terbaca jugak. aku suka feeling2 hindustan ni haishhhh.
    rina: kenape kena taip byk kali hehe.. aku selalu kalo tak sign in blogger susah gak nak taip komen.
    itulah sedih baca. tak sanggup nak pikir cemana jadi ibu ferris tu

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..