March 15, 2011

daddy's lil girl + model

hai salam..

haha boring.. boring.. nak upload gambar pulak kamera dak papa ni tak paham. susah pulak. kenkdg buleh. kenkdg tak buleh.

byk nak cerita psl roadtrip to putrajaya lah. tp kamera beliau tidak bekerjasama. maaf ye kepada ahli keluarga yg menunggu.

so sementelahan buat kerja ni upload sesikit. skrg takder mood nak menceceh..

so this is daddy's lil girl. yg selalu jadi model papa dia. papa konon ada hobi baru hehe..

bini pulak gedik bila ambik gambar semua nak delete yg ni tak cantiklah, tak comeylah haishhhh.. dah mmg tak cun tak ngaku menyalahkan teknik fotografi pulak wakaka..

(kelihatan di belakang sana along sedang main tanah @ farmville. aktiviti normal)



si gedik. adik muka letih + boring gile. kih3x.. ok korang bye..

besok last kerja. next week jumpa lagi. papaiii

4 comments:

  1. hehhehe...comei comei dak adik..geram nak cubit pipi kembong warisan mamanye tu..wei apesal ko nampak kurus dalam gambor tu???jeles jeles...ni buat aku nak diet ni (cakap sambil makan cadbury almond bar).wakakkakakakakakka

    ReplyDelete
  2. lel:asal pipi kembong je warisan aku. apesal bukan pok dia wakaka..
    itu hanya ilusi semata2 mek.aku selalu tension sekrg sebab berat.so takde idea nak blogging.. tertekan betul

    ReplyDelete
  3. diana..pipi kembong kau tulah penambah kecomelan wajah kau tahu..

    (kenapa bila usia semakin meningkat nih kita semakin merasakan wajah kita x lg secomel dulu?)

    anak kau nih comel lah..ikut muka sapa..dak papa atau dak diana..

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..