August 10, 2010

selamat berpuasa

salam semua..

agak sibuk mggu ini.. dari mggu lepas anak2 demam dan tak sihat.. ingat nak upload gambar parti kecil saya tp serius tak sempat..

awal ramadhan cuti.. nak masak apa ye.. rindu tol nak main masak2 neh...

kpd semua yg sudi membaca, sanak saudara yg jauh di perantauan (*kak wati..kau lah tu hehe.. gaya mcm berada di amsterdam*):

saya dgn ini mengucapkan selamat menyambut ramadhan. semoga ramadhan ini kita akan memperoleh pahala kebajikan yg lebih dr yg sebelumnya..semoga kita sentiasa dalam lindunganNya.. taun lepas sarat mengandung tu (*lela ingat dok kita mendugong haha*) so taun ni harapan utk puasa dgn gigih. kalau tak taun lepas dpt lesen besar pukul 9 dah tidor. tskkk T__T ....

selamat berpuasa..

-dari dak diana, papa, along, angah (di syurga) dan dak adik aka abam yg dah berjalan-

1 comment:

  1. fara - kaktus kpala merah12/8/10 9:42 AM

    diana.. selamat pose gak... igt dulu2 kt muo time sahur mls nak bgun.. time buka, aku le no 1

    ReplyDelete

masa untuk bersuka-ria..